ایوب هاشمیان گفت : ۹ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال هزینه درمان به مددجویان مراغه در ۹ ماهه گذشته پرداخت شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان مراغه گفت : تامین سلامت یکی از ضروری ترین پارامترهای توانمندسازی خانواده ها است .

ایوب هاشمیان توانمندسازی جامعه هدف مشروط به تامین سلامت آنها اعلام کرده و افزود : این مهم نقش تأثیرگذاری در پیشبرد اهداف کمیته امداد در مبحث توانمند سازی دارد .

وی با اشاره به اهمیت موضوع سلامت جامعه هدف کمیته امداد بیان کرد : در همین راستا خدمات مقتضی به مددجویان تحت پوشش این اداره ارائه می شود .

مدیر کمیته امداد شهرستان مراغه ادامه داد : این هزینه‌ها در بخش بهداشتی ، درمان ، سوء تغذیه و بیمه تامین اجتماعی مددجویان هزینه شده است .

وی خاطرنشان کرد : در بخش هزینه‌های بهداشتی بیش از ۸۱  میلیون ریال ، در بخش هزینه های درمانی ۲۵۲ میلیون ریال ، در بخش سوء تغذیه بیش از ۹۸۸ میلیون ریال و در بخش تامین اجتماعی مددجویان بیش از ۷ میلیارد ۹۹۰ میلیون ریال هزینه شده است .

وی با اشاره به اینکه به منظور ارتقای سطح آگاهی مددجویان در موضوعات مختلف دوره آموزشی مرتبط در زمینه بهداشتی ، پیشگیری از اعتیاد و ایدز و همچنین پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر برگزار شده است اضافه کرد : هزینه های انجام شده برای بیش از ۱۸۰۰ مددجوی نیازمند کمیته امداد انجام گرفته است .