فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۲۹۸ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و ۱۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سرهنگ رضا اصلانی فر روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران پلیس راه آهن مراغه با اطلاع از ورود محموله گوشی تلفن همراه از طریق خطوط ریلی به مراغه بلافاصله وارد عمل شدند.
به گفته وی ماموران حین کنترل و بازرسی مسافران به ۲ نفر مظنون شده و در بازرسی از آنها تعداد ۲۹۸ گوشی تلفن همراه خارجی کشف و توقیف کردند.
وی افزود: تمامی این گوشی تلفن همراه ها هوشمند بوده و در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل شد.
سرهنگ اصلانی فر همچنین از کشف ۱۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در مراغه خبر داد.
وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه خداجو در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه پراید مظنون شده و با بازرسی از این خودرو، ۱۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.
وی اظهار کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه ۳۰۰ میلیون ریال است و در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.
سرهنگ اصلانی فر گفت: در راستای مبارزه مستمر با پدیده قاچاق کالا ، شهروندان می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه اثرگذار باشند.