مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به حضور اقشار مختلف جامعه در شکل گیری حماسه نهم دی گفت: ۹ دی رفراندوم عظیم ملت ایران برای دفاع از نظام، رهبری، انقلاب، جمهوریت و مردم سالاری نظام بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛حجت الاسلام حسن کاملی فرد روز پنجشنبه در همایش روز بصیرت به مناسبت سالروز ۹ دی در سمجد جامع مراغه افزود: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی با خلق این حماسه بزرگ پشتیبانی خود از نظام مقدس اسلامی، ولایت و آرمان های متعالی انقلاب را نشان دادند.

وی ادامه داد: مردم ایران در ۹ دی ثبات کردند که همانند سال های اول پیروزی انقلاب پشتوانه مستحکمی برای انقلاب و نظام اسلامی بوده و از آرمان های انقلاب و رهبری دفاع خواهند کرد.

 وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال تضعیف پشتوانه مردمی نظام است، اضافه کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی از آرمان های متعالی انقلاب که با نثار خون هزاران شهید محقق شده، حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به ابعاد مختلف حوادث و فتنه سال ۸۸ گفت: با وجود اینکه این فتنه بزرگ خسارت های زیادی را به کشورمان و نظام اسلامی وارد شده بود لیکن حضور مردم در صحنه و خلق حماسه ۹ دی موجب نمایان شدن قدرت و اقتدار نظام اسلامی برای جهانیان شد.

وی افزود: این حماسه بزرگ مردمی نشان داد مردم ولایی کشورمان با آرمان های نظام، انقلاب، رهبری و شهدا پیوندی ناگسستنی داشته و هیچ فتنه و توطئه ای در ان خللی ایجاد نخواهد کرد.

وی ادامه داد: بروز توانمدی و قدرت نظام اسلامی برای روبرو شدن با سخت ترین فتنه ها و توطئه ها، مستحکم تر شدن پشتوانه مردمی و بیمه شدن در برابر استکبار جهانی از مهم ترین پیامدهای حماسه ۹ دی برای کشورمان بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمنان خارجی با طراحی و حمایت های مادی و رسانه ای خود از پیاده نظام ها و سران فتنه، به بهانه های واهی درصدد خدشه دار کردن وجهه بین المللی نظام بودند که با هوشیاری و بصیرت مردم به شکستی مفتضحانه انجامید.

حجت الاسلام کاملی فر افزود: فتنه گران با راه اندازی فتنه ۸۸ حضور پرشور و بی نظیر ۸۵ درصدی ملت ایران را در پای صندوق های رای در انتخابات تلخ کردند و هزینه های بسیاری را برای نظام و کشور ایجاد کردند.

وی ادامه داد: فتنه ۸۸ نه اعتراض بلکه جریانی خطرناک برای براندازی نظام مقدسی بود که با خون هزاران شهید و خون دل های ملت بزرگ ایران به ثمر نشسته است.

وی اضافه کرد: اگر برخی خواص کشورمان موضع گیری های صریحی در برابر فتنه ۸۸ داشتند وقایع تلخ آن سال به وقوع نمی پیوست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه و مسئول ستاد برگزرای آیین های ۹ دی این شهرستان نیز در این همایش گفت: دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی که در دهه فجر به دست آمده بود به واسطه حماسه ۹ دی مستحکم تر از همیشه شده است.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: مراغه به عنوان شهری ولایی و انقلابی تاکنونبیش از یک هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم آرمان های متعالی انقلاب و میهن اسلامی کرده و در دفاع از ولایت و رهبری دست از پای نمی شناسد.