حجت الاسلام فیضی زاده گفت : حماسه ۹ دی دست قدرت الهی بود که مردم را بیدار ، و وارد عرصه کرد و نقشه های دشمنان را که سال ها برای براندازی نظام لحظه شماری کرده بودند نقش بر آب کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در نشست خبری ۹دی گفت : حماسه بزرگ ۹ دی در سال ۸۸ بعد از اغتشاشات که از سوی دشمن هدایت می شد باعث تثبیت دوباره انقلاب شد که می توان از این حماسه به عنوان انقلاب سوم نیز نام برد .

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده با اشاره به اینکه ۹ دی دست قدرت الهی بود که مردم را بیدار، و وارد عرصه کرد افزود : روز ۹ دی روز تجلی اراده الهی و از بی‌نظیرترین حرکات مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد : نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان و روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی بود.

مسئول ستاد ۹ دی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد : در روز نهم دی‌ماه ۸۸ مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تهران و یک روز قبل در ۸ دی در آذربایجان و سایر شهرهای دیگر کشور اسلامی‌مان به جهانیان اعلام شد.

فیضی زاده با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی این ستاد گفت: برگزاری نشست‌های روشنگری در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی و نیز یادواره‌های شهدا در راستای تبیین فرهنگ این حماسه بزرگ از چهارم تا نهم دی‌ماه سال جاری از اهم این برنامه‌هاست.
حجت‌الاسلام فیضی زاده افزود: همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، اجرای مسابقات فرهنگی و نیز همایش بزرگ ۹ دی در مسجد جامع مراغه و شهر خداجو هم‌زمان با سراسر کشور از دیگر برنامه‌های شاخص این ستاد است.