نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان بود و روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجه الاسلام اباصلت فیضی زاده در جلسه ستاد ۹دی شهرستان مراغه گفت : ۹ دی یک واقعه گذشته تاریخی نیست ، مردم ولایی و با بصیر ایران اسلامی این واقعه را برای عبرت تمام فتنه گران خلق کردند  تا دیگر به دنبال ایجاد فتنه یا انحراف و ساختار شکنی در نظام مقدس جمهوری اسلامی  نباشند .

حجه الاسلام فیضی زاده افزود : حماسه ۹ دی مهر بطلان بر تفکر نفاق و دورویی زد و به ابر قدرتهای جهان فهماند که نام ایران و ایرانی همواره با بصیرت و هوشیاری عجین شده است.

مسئول ستاد ۹ دی شهرستان مراغه اظهار کرد : زنده نگهداشتن حماسه ۹دی  برای هشدار دادن به نسل های آینده است که همواره مراقب نقشه های شوم استکبار و دشمنان اسلام  باشند.

حجه الاسلام فیضی زاده به شعار امسال ” نهم دی مظهر بصیرت و نفوذناپذیری مردم ایران “هم اشاره کرد و گفت : حماسه ۹ دی محصول وحدت و  انسجام اسلامی ملت ایران بوده که نقشه چندین ساله دشمنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه برای حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی در صحنه حضور داشته اند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از همه گزینه ها و ظرفیت های خود برای مقابله و مهار نظام مقدس جمهوری اسلامی  بهره گرفته اند، اما ملت ایران با هوشمندی و حضور به موقع خود تهدیدها و فتنه ها را خنثی کرده اند.

مسئول نمایندگی سپاه مراغه ۹دی را در امتداد  ۲۲ بهمن دانست گفت :  اگر در ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی به پیروزی رسید در نهم دیماه  هم این نظام مقدس تثبیت گردید   

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد : انشاالله  مردم با بصیر و ولایی شهرستان شهید پرور مراغه همگام با سایر امت شریف  ایران اسلامی بار دیگر با  حضور پر شور خودشان حماسه ای  به یاد ماندنی خلق خواهند نمود .

حجه الاسلام فیضی زاده خطاب به برخی ازافراد که برای پیوستن به صفوف انقلابیون در شک و تردید هستند گفت : قطار سریع السیرانقلاب هرروز سریعتر و با شکوهتر از دیروز در ریل مستقیم ولایت در حرکت است هرکس سوار شد برنده بود .وهر مزدور یا ابلهی که تصور ایستادن در برابر آن را داشت بداند در برابر سیل خروشان امت حزب الله له گردیده و به آشغال دان تاریخ ملحق خواهد شد .