سرتیپ پاسدار غلام عسگر کریمیان گفت : از اوایل انقلاب تا کنون دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی پایانی ندارد و هرگز تمام نمی شود ؛ دشمن در حال حاضر می خواهد کشور را به دو قطب اصولگرا و اصلاح طلب تقسیم کند در صورتی که تنها دوقطبی که می تواند وجود داشته باشد دوقطبی انقلابی و ضد انقلابی است ، هم اصولگرا و هم اصلاح طلب هر دو در حفاظت از آرمان های انقلاب در یک جبهه قرار دارند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا فرمانده سپاه عاشورا در یادواره شهدای دانشجویی مراغه که در دانشگاه مراغه برگزار شد گفت : تقویت روحیه استکبارستیزی لازم و ضروری است چراکه تقابل جبهه حق با پرچم داری ایران اسلامی و جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار پایان‌ناپذیر است

سردار غلام عسگر کریمیان با اشاره به تاریخچه دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی افزود: در بهمن سال ۵۷ انقلاب اسلامی به پیروزی می‌رسد و در رأس آن یک فرد الهی قرار دارد قرائن و شواهد نشان می دهد که این انقلاب با سایر انقلابها در تمامی نقاط جهان یک فرق اساسی دارد و آن الهی و مردمی بودن این انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد : استکبار جهانی که در مرکز خاورمیانه مهره اصلی خود محمدرضا پهلوی را از دست داده بود تمامی تلاش خود را به کار گرفت تا به نوعی در مقابل انقلاب نوپای ایران بایستد و در همان نطفه کار انقلاب را تمام کند .

DSC_0166 copy

سردار کریمیان تصریح کرد : دشمن تلاش می‌کرد در مقابل تثبیت انقلاب سنگ اندازی کند و جریان پردازی‌های مختلفی از سوی گروهک‌هایی که در جریان پیروزی انقلاب نقشی نداشتند، به وجود آورد.

وی ادامه داد : نمود این جریان پردازی‌ها به دلیل غیر اسلامی بودن و التقاطی بودن این گروهک‌ها این بود که تلاش می‌کردند نظام را به سمت نظامی غیردینی سوق بدهند ، لذا برای تشکیل نظامی به سلیقه خود فضاسازی گسترده‌ای را انجام دادند.

فرمانده سپاه عاشورا هوش و ذکاوت امام راحل را نجات‌دهنده انقلاب در بسیاری از جریان‌ها دانست و عنوان کرد : پس از اقدام این گروهک‌ها امام (ره) به‌عنوان رهبر هوشیار انقلاب در مقابله با چنین گروه‌هایی برپایی نظام جمهوری اسلامی که درواقع یک «بله» یا «نه» بود را به مردم نوید داد.

وی ادامه داد : با توجه به ماهیت استکبارستیزی و  ظلم‌ستیزی ایران اسلامی دشمن احساس خطر کرد و در سناریوی دیگر و حرکتی مرموزانه اقدامات تجزیه‌طلبانه را در دستور کار خود قرارداد و در همین آذربایجان منجر به شهادت بزرگانی چون شهید مدنی در محراب عبادت شد.

کریمیان اضافه کرد : با اوج‌گیری انقلاب اسلامی، انواع طرح‌های تجزیه‌طلبانه توسط سازمان‌های جاسوسی و امنیتی دشمن موردبررسی قرار گرفت ؛ این چهره توطئه در محور به‌هم‌پیوسته‌ای اکثر استان‌های مرزی و حاشیه‌ای کشور را دربرمی گرفت ، از ترکمن صحرا تا کردستان، از خوزستان و منطقه ایل قشقایی فارس، بوشهر، و بخشی از هرمزگان تا بلوچستان و آذربایجان.

وی خاطرنشان کرد : اما این توطئه‌ها هم علی رغم تلاش‌های زیاد عوامل خارجی و داخلی آمریکا به نتیجه‌ای نرسید، و ملت مسلمان ایران در پرتو عنایت حضرت ولی‌عصر (عج) موفق شدند این نقشه دشمن را نیز نقش بر آب کنند.

DSC_0159 copy

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به توطئه‌ای دیگر از توطئه دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت : نقشه بعدی دشمن حمله گسترده نظامی به ایران از طریق کشور عراق بود ؛ از ویژگی‌های این نبرد این بود که به‌عنوان یکی از نمونه های نادر در تاریخ، دو ابرقدرت با هماهنگی کامل از مهاجم پشتیبانی می‌کردند و دیگر اینکه در این نبرد از هر سلاح و ابزاری برای سرنگونی نظام اسلامی استفاده شد.

وی افزود : ولی با استقامت و پشتکار رزمندگان اسلام و رهبری‌های هوشمندانه معمار کبیر انقلاب در طولانی‌ترین جنگ قرن، بعد از ۸ سال دفاع افتخارآمیز با پیروزی ملت مسلمان ایران و شکست توطئه گران خاتمه یافت.

کریمیان اظهار کرد : با تمام ناکامی‌هایی که دشمن در طول این چند سال به دست آورده بود ولی باز دست‌بردار نشد و با تغییر تاکتیک حمله فرهنگی و جنگ نرم را در دستور کار خود قرارداد و با هجمه‌ی رسانه‌ای سعی بر تغییر باورها و اعتقادات مردم ایران اسلامی کرد .

وی اضافه کرد : ازاین‌رو استکبار و ایادی آن امروز تلاش دارند از طریق جنگ نرم و شبیخون فرهنگی بانفوذ در بین خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان که سرمایه‌های نظام هستند، اعتقادات آن‌ها را تضعیف کنند.

DSC_0169 copy

این فرمانده دوران دفاع مقدس دوقطبی سازی جامعه را دیگر ترفند دشمن خواند و گفت :  دشمنان نظام اسلامی سعی دارند دوقطبی اصولگرا و اصلاح‌طلب  در جامعه ایجاد کنند و این تفکرات را به گروه‌های موافق و مخالف نظام اسلامی تبدیل کنند و اختلافات سلیقه‌ای در نظام را به اختلاف علیه نظام تبدیل کنند.

وی افزود : نباید اجازه داد در کشور دوقطبی ایجاد شود تنها دوقطبی که می‌تواند وجود داشته باشد دوقطبی انقلابی و ضدانقلابی است ؛ هم اصولگرا و هم اصلاح‌طلب هر دو دلسوز نظام و انقلاب و مطیع فرامین رهبری هستند ؛ بر این اساس تنها کسانی از دایره انقلاب خارج می‌شوند که صریحاً مقابل انقلاب ایستاده باشند و حجت بر آن‌ها تمام‌شده باشد.

سردار کریمیان در پایان تأکید کرد : باید مواظب بود که در دامان جریانات دوقطبی ساز کشور نیافتیم ، در حفاظت از آرمان‌های ناب انقلاب و رسیدن به آن‌ها همگی در یک جبهه قرار داریم و قاطعانه در مقابل استکبار و دشمنان ایستادگی خواهیم کرد .