امام جمعه مراغه با اشاره به نقش تفکر بسیج در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی، گفت: نظام مقدس اسلامی با تکیه بر قدرت ایمان، پشتیبانی مردم و به ویژه بسیجیان دلاور از هیچ قدرتی هراس ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پورمحمدی در آیین غبار روبی مزار شهدای مراغه به مناسبت هفته بسیج افزود: موفقیت های کنونی کشور به ویژه در صنایع هسته ای و بازدارندگی موشکی مرهون خون شهدا و وجود تفکر بسیج در بین آحاد جامعه اسلامی است.
وی اضافه کرد: بسیج به تعبیر رهبر انقلاب متعلق به جناح خاصی نیست و جریانی پویا، ایثارگر و فداکار در عرصه دفاع از منافع اسلام و انقلاب اسلامی است.
وی گفت: بسیجی ها با الگوبرداری از علی اکبر(ع) و قاسم (ع) در راه جهاد و ایثار، شهادت را شیرین تر از عسل دانسته اند و آمادگی دفاع از آرمان ها و ارزش های نظام مقدس اسلامی را دارند.
وی افزود: حضور و عضویت میلیونی آحاد ملت ایران از طبقه های مختلف در بسیج به عنوان شبکه عظیم اجتماعی و فرهنگی نشان از وسعت و قدرت فرهنگ بسیج دارد.
وی با اشاره به انتخابات آمریکا ادامه داد: بر اساس رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و ولی امر مسلمانان جهان، با وجود نقض های مکرر توافق برجام توسط آمریکا، نظام اسلامی با پشتوانه مردمی خود هراسی از این قدرت پوشالی و مزدوران آن ندارد.
وی اضافه کرد: امروز نیز همه آحاد ملت ایران به عنوان یک بسیجی با آرمان های اسلام، انقلاب اسلامی، رهبری و شهدا تجدید عهد و میثاق کرده و آمادگی خود را برای دفاع از کیان نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی اعلام می کنیم.
در این آیین، مسئولان شهرستانی همگام با بسیجیان با نثار گل و فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
شهرستان مراغه با تقدیم بیش از یک هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن نقش مهمی در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی داشته است.