در راستای مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا در سطح شهرستان، ماموران یگان امداد از فعالیت دو نفر در زمینه نگهداری لوازم آرایشی قاچاق در انباری در شهرستان مراغه با خبر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر گفت : در راستای مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا در سطح شهرستان، ماموران یگان امداد از فعالیت دو نفر در زمینه نگهداری لوازم آرایشی قاچاق در انباری در شهرستان مراغه با خبر شدند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس، انبار مذکور شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ویژه اقلام مذکور حین بارگیری به داخل وانت توقیف شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به کشف سه هزار و ۶۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و ۳۵ قلم لوازم برقی آرایشی تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اصلانی فر بیان داشت: در این رابطه دو متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی مراغه با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و هنجار شکنان، از شهروندان خواست با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.