امام جمعه مراغه گفت : شرایط جبهه مقاومت در سوریه و عراق همانند جنگ تحمیلی است با این تفاوت که امروز کلومترها دورتر از مرزهای کشور با دشمن درگیر هستیم که اگر غفلت شود باید داخل کشور با داعش بجنگیم .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رصدمراغا ؛ امام جمعه مراغه در مراسم استقبال از مدافعان حرم حضرت زینب(س) در پادگان امام رضای مراغه گفت : سوریه خط مقدم نبرد حق علیه باطل است و در حقیقت جنگ سوریه ، جنگ دنیای کفر با دنیای اسلام است .

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پورمحمدی افزود : رزمندگان در ۸ سال دوران دفاع مقدس نیز به خاطر مبارزه با باطل در جبهه حضور یافتند و در مقابل دشمن بعثی ایستادند .

وی افزود : شرایط جبهه مقاومت همانند جنگ تحمیلی است و اگر رزمندگان در سوریه و عراق حضور نیابند باطل بر حق مسلط خواهد شد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جنایات سوریه با برنامه ریزی صهیونست و پشتیبانی آل سعود صورت می گیرد خاطرنشان کرد : دشمنان امروز در سوریه با پشتیبانی آل سعود سعی دارند بر نظام اسلامی ضربه بزنند و چهره واقعی اسلام را عوض کنند .

وی تصریح کرد : دشمن با برنامه ریزی ها و جنایت ها در منطقه سعی دارد که نگاه تمام جهان را معطوف به این جنایات کند و مسئله فلسطین را به فراموشی بسپارد .

امام جمعه مراغه اضافه کرد : رزمندگان مدافع حرم به صورت کاملاً داوطلبانه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور می‌یابند و به حمدالله باعث شده‌اند داعش و تکفیری‌ها عقب‌نشینی کنند.

وی اظهار کرد : اگر مدافعان حرم در سوریه حضور نیابند باید در آذربایجان و کرمانشاه و ایلام با داعش بجنگیم و شاهد کشته شدن خانوادها باشیم .

گفتنی است ۸ نفر از مدافعان حرم بعد از ۴۵ روز حضور در جبهه های حق علیه باطل با استقبال گرم مردم شهید پرور مراغه به آغوش خانواده های خود برگشتند .