ساختمان کتابخانه ، سایت رایانه و سالن ورزش دانشکده علوم مراغه با۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا و ۱۲ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ فرماندار مراغه در آئین افتتاح این پروژه ها گفت : ارتقای سطح علمی دانشکده علوم پزشکی مراغه نیازمند تکمیل زیرساخت های آموزش لازم است که ساخت کتابخانه یکی از آن ها است .

ظفر محمدی افزود : مسئولین  دانشگاه باید با برنامه‌های مختلف زمینه ارتباط دانشگاه با مردم و جامعه و مردم را با دانشگاه فراهم سازد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه نیز در این آیین گفت: این مجموعه به عنوان یکی از طرح های نیمه تمام این دانشکده در راستای توسعه امکانات و زیرساخت های علمی و ورزشی این مرکز آموزش عالی احداث شده است.
علی جنتی به بهره مندی دانشجویان این دانشکده از مخزن ۲۰ هزار جلدی این کتابخانه اشاره کرد و افزود: سایت رایانه این دانشکده نیز با ۵۰ دستگاه رایانه در اختیار دانشجویان این دانشکده قرار می گیرد.
به گفته وی در زمان حاضر بیش از ۶۰۰ دانشجو در ۹ رشته دانشگاهی در دانشکده علوم پزشکی مراغه به تحصیل اشتغال دارند و با افتتاح این کتابخانه و سایت رایانه بخش عمده ای از نیازهای آموزشی دانشجویان این دانشکده مرتفع می شود.

DSC_0151 copy DSC_0155 copy