عملیات اجرایی نخستین بیمارستان خصوصی جنوب آذربایجان شرقی با عنوان بیمارستان خصوصی خواجه نصیر مراغه با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از پزشکان و مردم این شهرستان آغاز شد. ایرج حریرچی روز جمعه درآیین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان خصوصی […]

image4sعملیات اجرایی نخستین بیمارستان خصوصی جنوب آذربایجان شرقی با عنوان بیمارستان خصوصی خواجه نصیر مراغه با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از پزشکان و مردم این شهرستان آغاز شد.
ایرج حریرچی روز جمعه درآیین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان خصوصی خواجه نصیر مراغه با اشاره به اینکه هم اکنون از ۱۳ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی بخش خصوصی ۴۳ درصد آن در شهر تهران متمرکز شده است، افزود: این وزارتخانه درصدد است خدمات را عادلانه در سطح کشور ارایه دهد.

وی اظهار کرد: برای تحقق این مهم وزارت بهداشت اقدام به صدور مجوز احداث بیمارستان های خصوصی می کند.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: همچنین این وزارتخانه با اجرای سیاست نظام سلامت از سال گذشته و توسعه بیمارستان های دولتی، سازمان های عمومی و دولتی درصدد است تمام خدمات بیمارستانی را تا حد مقدور به محل سکونت مردم نزدیکتر کند.

حریرچی با اشاره به اینکه در این راستا تفاهم نامه ای با قرارگاه خاتم النبیا و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) امضا شده است، خاطر نشان کرد: در این تفاهم نامه قرارگاه خاتم انبیا تعهد ساخت پنج هزار تخت و ستاد اجرایی فرمان امام راحل نیز احداث دو هزار تخت را متعهد شده است.

همچنین عملیات اجرایی طرح توسعه اورژانس بیمارستان امیرالمومنین و زایشگاه بیمارستان شهید بهشتی مراغه با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

منبع : ایرنا