مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت :صیانت بخشی و پاسداری از کیان خانواده های کارکنان وظیفه نیرو های عقیدتی است.

۷۲۶۸۶۴

به گزارش پایگاه اطلاعا رسانی رصدمراغا ؛ حجه الاسلام اباصلت فیضی زاده در جمع خانواده کارکنان عقیدتی سیاسی پادگان امام رضا (ع) در تالار سرباز این شهرستان  با تبریک این روز به کارکنان عقیدتی گفت  : وظیفه عقیدتی سیاسی تقویت بنیه  ایمان و  اعتقاد افراد  ورساندن آن مجموعه به  مراتب عالی ایمان است.
وی تصریح کرد: فرق ارتش جمهوری اسلامی با سایر ارتش ها در بنیه اعتقادی و معنوی و سیاسی این مجموعه است که بدون آن با دیگر نیروهای مسلح دنیا تمایز و تفاوتی ندارد .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : عقیدتی سیاسی  یک مجموعه ، وظیفه دارد علاوه از جامعه ، خانواده های مجموعه خود  را هم از خطراتی که دشمنان قسم خورده  برای جامعه ولایی و اسلامی ما پهن کرده اند
نجات دهد.
حجه الاسلام فیضی زاده به خطرات شبکه های اجتماعی هم اشاره کرد و گفت : امروز شبکه های اجتماعی و فضای مجازی  خطرنا کتر و ضربات آن سنگین تر از خلوت با نامحرم در فضای حقیقی است  .
وی  به نقش ایمان در زندگی انسان اشاره کرد گفت : خداوند متعال بخاطر ایمان انسان را در قرآن ممدوح  می کند و نقش عقیدتی سیاسی در نیرو های مسلح تقویت همین ایمان است.
وی  بصیرت دهی و آگاه سازی را از  دیگر وظایف ذاتی  عقیدتی سیاسی دانست وگفت : بصیرت سیاسی آن چنان جایگاهی دارد که در عاشورای سال ۶۱ هجری قمری و عاشورای ۸۸ شمسی بی بصیرتهای  به ظاهر مسلمان را در برابر نظام ولایی قرار داد ، تقویت  این بصیرت بر عهده عقیدتی سیاسی است.