فرمانده اسبق سپاه استان آذربایجان غربی گفت : شهدا عاشق امامت و ولایت بودند و همیشه حال عروج به سوی پروردگار داشتند در طول حیاط خود از ائمه تبعیت می کردند .

۸ ۰۹۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سردار یوسف شاکری در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و پاسداست شهدای بسیج کارمندی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان مراغه افزود : تجلی ایمان و معنویت در شهدا آنها را به قرب الهی رسانده بود  زیرا در همه حال مراقب اعمال و رفتار خود بودند و به این دلیل همیشه زنده و در محضر خداوند متعال از نعمت های خداوند برخوردارند.

وی هشت سال دفاع مقدس را یاد آور خاطرات و رشادت های رزمندگان اسلام دانست و خاطرنشان کرد : دفاع مقدس نعمت بزرگی برای کشور ما بود و این همه پیشرفتها ی چشمگیر در تمامی عرصه ها به برکت هشت سال دفاع مقدس است.

شاکری تصریح کرد : شهدا با خدا معامله کرده و سرشت و فطرت خود را الهی کردند تا رضایت خدا را جلب کنند .

پیشکسوت جهاد و شهادت  به اخلاص و نیت شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت : شهدای مدافع حرم ماورای خاک فکر می کردند  و به رضایت پروردگار می اندیشیدند.

سردار شاکری خاطر نشان کرد : شهدا مسیر جهاد اکبر ، اصغر را یکجا طی کرده و با خلوص نیت  به قرب الهی دست یافتند .

وی یاد آوری کرد : شهدا به ائمه معصومین توسل می کردند و با تاسی به امامان معصوم (ع) و با صداقت و درستکاری در تاریخ ماندگارشدند .

شاکری با اشاره به  خاطرات شهدا اظهار کرد : شهدا به مسیر خود و راهشان ایمان و یقین داشتند تا جایی که بعضی از شهدا زمان و مکان و نحوه شهادت خود را قبل از عروج آسمانی خود نشان داده بودند.

وی به دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی اشاره کرد و گفت : دشمنان ما میدانند اگر ایران اسلامی ترقی کند و به جایگاه اصلی خود برسد جامعه آرمانی خواهد بود به همین خاطر سعی میکند با استفاده از توطئه ها خللی در مسیر متعالی انقلاب وارد کنند.

وی در پایان سخنان خود حرکت شهدا را به سمت مدینه فاضله خواند و افزود : شهدا در طول حیات خود همواره در مسیر ائمه معصومین (ع) حرکت کرده و با دوستی اهل بیت به سمت خدا حرکت کردند.