سرهنگ رضا سامی گفت : اینکه بعضی ها فکر می‌کنند برخی حرکت‌ها سایه دشمنی و جنگ را از کشور دور کرده است در کوته‌فکری تمام به سر می‌برند ، سایه جنگ را چیزی جز ایستادگی و مقاومت ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری از کشور دور نکرده است .

DSCF6413 copy

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ فرمانده سپاه مراغه در مراسم تجلیل از فرهنگیان و ایثارگران شرکت آب و فاضلاب مراغه گفت : دشمن در در اوایل انقلاب یکی از پیچیده‌ترین و حساب شده ترین سناریوها را علیه جمهوری اسلامی طراحی کرد.

سرهنگ رضا سامی افزود : اولین و مهمترین هدف دشمن از حمله به ایران از بین بردن انقلاب نوپای ملت و در وهله بعدی تصرف استان نفت خیز خوزستان و مرز شرقی اروند رود بود .

وی با اشاره به سالروز عملیات ثامن‌الائمه و فرمان امام راحل در زمینه شکسته شدن حصر آبادان ، بیان داشت: کار بزرگ رزمندگان در شکست حصر آبادان در عمل به فرمان امام راحل باعث تقویت روحیه رزمندگان و یأس و ناامیدی ارتش بعث عراق شد .

فرمانده سپاه مراغه خاطرنشان کرد : بعد از شکسته شدن حصر آبادان عملیات الی بیت المقدس باعث آزاد سازی خرمشهر شد و امروز نیز عملیات های رزمندگان در جبهه مقاومت اسلامی در ادامه همان عملیات الی بیت‌المقدس است .

وی یادآور شد : معنویت و اخلاص رزمندگان و تبعیت محض آنان از رهبر کبیر انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس سبب پیروزی حق علیه باطل شد.

سامی راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی در سوریه و عراق را شگرد جدید دشمن دانسته و گفت : هدف اصلی دشمن از راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه تقسیم کردن توان جمهوری اسلامی در منطقه و بازماندن کشور از مسیر پیشرفت و توسعه است .

وی با اشاره به اینکه دشمنی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی پایانی ندارد افزود : کسانی که فکر می‌کنند برخی حرکت‌ها سایه دشمنی و جنگ را از کشور دور کرده است در کوته‌فکری تمام به سر می‌برند ، ایستادگی و مقاومت ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری است که سایه جنگ را از کشور دورنگه داشته است .

فرمانده سپاه مراغه در پایان خاطرنشان کرد : دشمن با تغییر تاکتیک مبارزه با شدت بیشتر از راه‌هایی چون جنگ نرم و نفوذ و مذاکره درصدد ضربه زدن به کشور است .