نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت : شهدا حق بزرگی بر گردن همه دارند ، به برکت خون شهدا که عزیزترین سرمایه خود را برای انقلاب دادند امروز شاهد این همه امنیت و آسایش در کشور هستیم .

DSCF6404 copy

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ امام جمعه مراغه در جلسه اخلاق مدیران شهرستان مراغه در گنجینه شهدای این شهرستان گفت : تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی سرشار از مقاومت ، ایستادگی و از جان گذشتگی ملت سرافراز ایران است .

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی افزود : ملت ایران در دورانی که نه امیرالمؤمنین (ع) را دیده بودند و نه امکان دیدن امام زمان (عج) را داشتند با تبعیت از شاگرد مکتب اهل بیت حضرت امام خمینی (ره) توانستند بر طاغوت غلبه کنند و حکومت اسلامی تشکیل دهند .

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد : در تمامی جنگ هایی که ۲۰۰ سال اخیر در ایران اتفاق افتاده است بلااستثنا قسمتی را از این سرزمین پهناور جدا کردند اما در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب هم از این کشور به دست بیگانگان نیفتاد .

عضو خبرگان رهبری خون پاک شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام را رمز موفقیت انقلاب دانسته و تصریح کرد : انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا که عزیزترین سرمایه خود را برای انقلاب گذاشتند به بار نشسته است و روزبه‌روز در حال پیشرفت است .

وی با اشاره به این‌که وظیفه آحاد مردم به‌خصوص مسئولان در قبال خون شهدا سنگین است اظهار کرد : مردم و مسئولان در قبال این شهدا وظیفه‌دارند کشور را به‌گونه‌ای اداره کنند که آرمان‌های امام خمینی (ره) و مطالبات مقام معظم رهبری تحقق یابد.

DSCF6408 copyانتهای پیام /