فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : داشتن بصیرت در تمامی زمینه ها و شاخص قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب راه نما و راهگشای افق های بلند است .

DSCF6338 copy

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ فرمانده سپاه ناحیه مراغه در همایش پیاده روی خانوادگی گفت : بعد از پیروزی انقلاب دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار برای براندازی انقلاب نوپای ایران با فریب صدام حسین ۸ سال جنگ را بر کشور تحمیل کردند .

سرهنگ رضا سامی افزود : در طول تاریخ پر فراز و نشیب چند هزار ساله ایران ، قسمت های زیادی از خاک ایران در جنگ هایی  مختلف به دلیل منفعت طلبی و ترس پادشاهان از این سرزمین پهناور جدا شده است .

وی یادآور شد : در دوره پهلوی اول نیز به دلیل حماقت های رضا شاه  با موافقت وی بحرین و دهکده فیروزه(ترکمنستان) از ایران جدا شدند .

فرمانده سپاه ناحیه مراغه خاطرنشان کرد : اما در طول هشت سال دفاع مقدس که نظام نوپایی هم تشکیل شده بود و تمامی جهان پشت صدام بودندحتی یک وجب هم از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد.

وی تصریح کرد: دشمن در حال حاضر در تمامی زمینه ها از جمله جنگ سرد و اقتصادی شکست خورده است و تنها امیدشان متوسل شدن به جنگ نرم و تغییر فرهنگ است

سامی اضافه کرد : نفوذ در مراکز تصمیم ساز کشور از جمله،راه های دیگر برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است که مردم و مسئولین باید هوشیار باشند .

وی در پایان اظهار کرد : تنها راه مقابله با جنگ نرم و نفوذ دشمن افزایش بصیرت و شاخص قرار دادن فرمایشات رهبری است که راه نما و راه گشای افق های بلند است.

انتهای پیام /