مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت : تمامی جریانات سیاسی در کشور باید بر حول محور ولایت اتحاد داشته باشند و غدیر فرصتی است برای این اتحاد .

 

۳۳۳۳۳به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در گفت وگو با خبرنگار رصد مراغا گفت: غدیر بزرگترین عید جهان اسلام است که نقش محوری آن به حدی است که اگر پیامبر پیام غدیر را به امت ابلاغ نمی کرد دین اسلام کامل نمی شد.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: پیام غدیر باید به صورت گسترده نسل به نسل و سینه به سینه برای همه منتقل گردد،چرا که غدیر شناسنامه شیعه است و تمامی حرکت های شیعه منتهی به جریان غدیر می شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در تداوم در جریان غدیر به وجود آمده است خاطر نشان کرد:ریشه انقلاب اسلامی در غدیر به وجود آمده است و تداوم و ماندگاری انقلاب نیز همانا ریشه در غدیرخم دارد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در مراغه تصریح کرد: بنای مهدویت و نسخه نجات بخش بشریت به دست حضرت بقیه الله الاعظم نیز در غدیر نوشته شده است و به نوعی می‌توان گفت غدیر ریشه تمامی حرکات اسلامی است.

وی بابیان اینکه کوتاهی در غدیر جبران ناپذیر است اظهار کرد: با اینکه برای ابلاغ رسالت و معرفی حضرت علی (ع) نبی مکرم اسلام ۱۲۰ هزار نفر را ۳ روز جمع کردند و در حضور هزاران نفر دست امیرالمونین را بلند کردند و همگان دیدند ولی متأسفانه بعدها در این جریان کوتاهی کردند و پیام غدیر را فراموش کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مراغه اضافه کرد: غدیر فرصتی است برای اتحاد بر محور مقاومت تمامی جریانات سیاسی در کشور باید بر محور ولایت اتحاد داشته باشند و با ولایت مداری خود پاسداشت غدیر را انجام دهند وی ادامه داد:تحمیل رأی بر ولایت بزرگترین ضربه‌ای است که در طول تاریخ بر پیکر دین واردشده است  درصورتی‌که باید تبعت محض از ولایت بکنیم اینکه رأی و منافع خویش را بر ولایت تحمیل کنیم.

وی با اشاره به برنامه های ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: برپایی مراسم های اطعام ویژه عید غدیر در نقاط مختلف شهر، تزئین و فضاسازی مناسب میادین و اماکن عمومی و برگزاری مسابقات فرهنگی بین دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی از برنامه های اجرا شده توسط ستاد غدیر این شهرستان خواهد بود .
حجت الاسلام فیضی زاده با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه های مختلف اجرایی و آحاد مردم در مراسم بزرگداشت این دهه، تشریح کرد: حضور پرشور و برگزاری هرچه باشکوه تر بزرگداشت دهه امامت و ولایت به ویژه عید بزرگ غدیر نیازمند مشارکت همگانی به خصوص هیئت های مذهبی و حسینی این شهرستان است.