رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درگرو خط سرخ شهادت و آرمان‌های دفاع مقدس است .

IMG_0758

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رصدمراغا ؛ سردار احمد حق‌طلب رئیس سازمان  حفظ آثار و نشر  ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در جلسه حفظ آثار شهرستان مراغه  گفت : جوان‌های مؤمن و متعهد الخصوص شهدا مدافع حرم از همین گنجینه های شهدا و کاروان های  راهیان نور  الگو گرفته و مسیر رستگاری را پیدا کرده اند .
سردار حق طلب افزود : ارزش های دفاع مقدس به وسیله همین آثار و خاطرات شهدای دوران دفاع مقدس  به جوانان و آیندگان انتقال خواهد یافت و امروز هم که جوانان  بااین‌همه شورونشاط از حرمین اهل بیت (ع) دفاع می کنند به برکت همین فرهنگ ایثار و شهادت دروان دفاع مقدس است که از گذشته به جوانان انتقال یافته است .

وی یادآور شد : شهدای دوران دفاع مقدس اکثراً از قشر مجرد جامعه بودند در حالی که شهدای مدافع حرم عموماً متأهل و دارای همسر و  فرزند هستند و از اهل و عیال خود دست کشیده و عاشقانه به سمت شهادت راهی می‌شوند

رئیس سازمان حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خطاب به جانبازان  و خانواده‌های محترم شهدا  خاطرنشان کرد  : جانبازان ، مدافعان انقلاب اسلامی در انتقال  فرهنگ دفاع مقدس هستند و استقبال جوانان امروز جامعه  در دفاع از حرمین شریفین گواه عمل شایسته جانبازان دارد.
وی در ادامه تصریح کرد : امروز که انقلاب ما با این قدرت و اقتدار به راه خود ادامه می دهد به برکت خون پاک این شهداست و اگر خون پاک شهدا  نبود انقلاب این گونه بیمه نمی شد .

سردار حق طلب  در پایان سخنان خود گفت  : ما باید دقت و همت داشته باشیم تا راه شهدا و آرمان های دفاع مقدس به فراموشی سپرده نشود . در غیر این صورت فرهنگ عاشورا و ارزش‌های دوران دفاع مقدس از بین خواهد رفت.