به گزارش پایگاه اطلاع ‌رسانی رصدمراغا ، دبیر قرارگاه روشنگری عمار در مسجد شهدای مراغه با اشاره به جریان ریشه ای نفوذ گفت : جریان نفوذ از اول شروع ابلاغ دین مبین اسلام همواره با رشد دین رشد کرده است و در مواقعی ضربه های جبران ناپذیری هم چون عاشورا را آفریده است . حجت […]

مهدی طائب ۱

به گزارش پایگاه اطلاع ‌رسانی رصدمراغا ، دبیر قرارگاه روشنگری عمار در مسجد شهدای مراغه با اشاره به جریان ریشه ای نفوذ گفت : جریان نفوذ از اول شروع ابلاغ دین مبین اسلام همواره با رشد دین رشد کرده است و در مواقعی ضربه های جبران ناپذیری هم چون عاشورا را آفریده است .

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در ادامه افزود : دشمنان دین در برهه هایی از تاریخ آن چنان عرصه را بر معصومین (ع) تنگ کردند که ائمه (ع) در مظلومیت تمام به سر برده اند ، در آخر هم منجر به شهادت ایشان شده است .

وی با اشاره به اینکه در اعتقاد شیعه هر روز ، روز عاشورا و هر کجا زمین کربلا است گفت : تا روز قیامت و برچیده شدن کفر و شرک مبارزه حق و باطل ادامه دارد و در تمامی عصر ها و زمان ها عاشورا و کربلا تکرار می شود .

دبیر قرارگاه روشنگری عمار خاطر نشان کرد : در طول زمان مبارزه حق و باطل همواره نیرو های خودی مورد نفوذ دشمن قرار گرفته اند و باعث شده اند دین در تنگنا قرار بگیرند ، همان هایی که امام حسین (ع) را به کوفه دعوت کرده بودند بر اثر نفوذ نیرو های عبدالله بن زیاد در مقابل امام زمان ایستادند و علیه امام شمشیر کشیدند .

وی در ادامه مطرح کرد : در جنگ صفین تمامی شرایط برای برچیده شدن مصادیق کفر آماده بود و مالک یک قدمی خیمه ی معاویه بود که در اثر عدم بصیرت سپاه حق ورق برگشت .

مسئول قرارگاه روشنگری عمار ادامه داد : در حال حاضر مصداق کفر استکبار جهانی به سر گروهی آمریکا است با توسل به شیوهای مختلف از جمله برجام ۱ و برجام ۲ به دنبال نفوذ در کشور است ، هدف برجام ۲ نفوذ دادن تروریسم در کشور است .

مهدی طائب

حجت الاسلام مهدی طائب با اشاره به اینکه اگر دشمن در جبهه مقاومت نفوذ کند جنگ به ایران کشیده می شود گفت : در حال حاضر رزمندگان اسلام با قدرت تمام در سوریه که خط مقدم مبارزه با کفر و شرک است در حال مقاومت و مبارزه هستند ، اگر دشمن بتواند در این جبهه نفوذ کند مرزهای جنگ بین شرک و اسلام داخل مرز های کشور خواهد بود .

وی در ادامه با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه (ع) گفت : اصلی ترین هدف آل سعود و وهابیت تخریب مزار رسول الله بود که ویرانی قبر ائمه اطهار مقدمه ای برای تخریب قبر پیامبر گرامی اسلام بود که ا اعتراض جهان اسلام از این کار منصرف شدند

طائب به انحراف وهابیت از اسلام اشاره کرده و گفت : بنا برآیات قرآن نباید با یهود همکاری داشته باشند ، آل سعود و وهابیت آشکارا با اسرائیل همکاری می کنند در جاهایی با دادن تجهیزات و منابع مالی شیعیان جنگ راه می اندازند .

 

 

رصدمراغا۱