به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، سرهنگ پاسدار رضا سامی در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان مراغه گفت : الگو گرفتن از آموزه های اسلامی و قرآنی در بین خانواده ها و توجه بیش از پیش نسبت به تربیت اسلامی ، موجب فرهنگ سازی و تعالی نسل های آینده می شود. […]

 

Untitled-2

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، سرهنگ پاسدار رضا سامی در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان مراغه گفت : الگو گرفتن از آموزه های اسلامی و قرآنی در بین خانواده ها و توجه بیش از پیش نسبت به تربیت اسلامی ، موجب فرهنگ سازی و تعالی نسل های آینده می شود.

وی در ادامه افزود : عفاف و حجاب به عنوان یکی از اساسی ترین فرهنگ های اسلامی و قرآنی در جامعه اسلامی ، باید توسط متولیان امر نهادینه  شده و مورد توجه قرار گیرد .

فرمانده سپاه ناحیه مراغه با تاکید بر لزوم بهره گیری از توانمندی های اقشار مختلف بسیج گفت : بسیج جامعه زنان نقش مهمی در فرهنگ سازی به ویژه تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه ایفا می کند .

سرهنگ رضا سامی در ادامه با اشاره به فرهنگ سازی در زمینه حمایت از جبهه مقاومت اسلامی خاطرنشان کرد : حمایت مادی و معنوی و فرهنگ سازی در زمینه پشتیبانی از مدافعان حرم با توجه به هجمه های دشمنان و ایادی آنها ضروری است.

در این مراسم از زحمات لیدا اعلائی فام تشکر و سولماز فاخری اقدم به عنوان مسئول جدید بسیج جامعه زنان مراغه معرفی شد .

 

 

رصدمراغا۱