به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام شربیانی ، در محفل انس با قرآن سپاه ناحیه مراغه افزود : اکنون که برخی دولت های مزدور منطقه به صورت علنی روابط خود با رژیم غاصب صهیونیستی نشان می دهند ، حضور در این راهپیمایی ، جوابی دندان شکن به این ایادی سرسپرده استکبار جهانی است. امام جمعه […]

۵ ۰۷۶ copy

به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام شربیانی ، در محفل انس با قرآن سپاه ناحیه مراغه افزود : اکنون که برخی دولت های مزدور منطقه به صورت علنی روابط خود با رژیم غاصب صهیونیستی نشان می دهند ، حضور در این راهپیمایی ، جوابی دندان شکن به این ایادی سرسپرده استکبار جهانی است.

امام جمعه عجب شیر گفت : متاسفانه برخی کشورهای منطقه از جمله دولت ترکیه و رژیم آل سعود به عنوان تفکر وهابی گری که برخواسته از صهونیسم و استکبار جهانی بوده ، در کنار دولت آمریکا ، گستاخانه و بی پروا روابط خود و حمایت خود را از این رژیم غاصب نشان می دهند.

حجت الاسلام شربیانی اضافه کرد : وظیفه تمامی مسلمانان و ملت های آزاده جهان ، حمایت از آرمان فلسطین و مقابله با صهونیسم جهانی و حضور در راهپیمایی روز قدس به عنوان یادگار امام راحل (ره) است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مبانی اسلامی و قرآنی در امت اسلامی خاطر نشان کرد : قرآن به عنوان معجزه ای الهی ، مایه هدایت و شفا برای بشریت در برابر امراض روحی ، رفتاری و معنوی است.

حجت الاسلام شربیانی تصریح کرد : مساجد و موعظه های علما ، نقش مهم و اساسی در تبیین فرهنگ اسلامی و قرانی به عنوان هدایت بخشی در مباحث انسانی و اجتماعی و فرهنگی دارند.