به گزارش رصدمراغا ؛ چند روز پیش در سایت مصاحبه ای را منتشر کردیم با عنوان وقتی تربیت دغدغه می شود که بازگو کننده مطالب حجت الاسلام ریحانی مسئول موسسه فرهنگی اباصالح در خصوص فعالیت های این موسسه بود. با توجه به این که موسسه فرهنگی اباصالح فروشگاهی با عنوان زندگی بهشتی با موضوع سبک […]

photo_2016-06-28_12-48-44

به گزارش رصدمراغا ؛ چند روز پیش در سایت مصاحبه ای را منتشر کردیم با عنوان وقتی تربیت دغدغه می شود که بازگو کننده مطالب حجت الاسلام ریحانی مسئول موسسه فرهنگی اباصالح در خصوص فعالیت های این موسسه بود.

با توجه به این که موسسه فرهنگی اباصالح فروشگاهی با عنوان زندگی بهشتی با موضوع سبک زندگی اسلامی در کنار فعالیت های موسسه دارد در یک مصاحبه جداگانه فعالیت های این فروشگاه را برای همشهریان گزارش و ادامه سوالاتمان را مطرح می کنیم .

حاج آقا شما به عنوان یک طلبه ، نمایشگاهی را دایر کرده اید با عنوان زندگی بهشتی هدف شما از این کار چه بوده است ؟ آیا به دنبال کسب و کار در کنار طلبگی هستید ؟

خیر اینگونه نیست . نمایشگاه زندگی بهشتی در حدود ۲ سال پیش با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی و تمدن سازی اسلامی شروع به کار کرد . دوستان ما در انجمن دانشجویی در نتیجه تحقیقات و مطالعاتی که در این زمینه داشتند به این موضوع رسیدند که در بحث سبک زندگی اسلامی مشکل اصلی جامعه کمبود عرضه محصولات سبک زندگی اسلامی است و در همین راستا تصمیم به شروع به کار این نمایشگاه کردیم . هدف اصلی پیاده سازی سبک زندگی و تمدن سازی اسلامی در شهرستان جامعه شهری است .

phot66666-52-28

چه بخش هایی در این نمایشگاه پیش بینی شده است ؟

یک بخش از فعالیت ها که بخش فروشگاهی نمایشگاه است که سعی کرده ایم اقلام و وسایل مورد نیاز خانواده ها را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار مردم قرار داده ایم . اقلام و اجناس موجود در این فروشگاه تماما تولید داخل بوده و دارای کیفیت خوب می باشند و قیمت اجناس ارائه شده از قیمت اجناس موجود در بازار پایین تر می باشند . بخش دیگر فعالیت های این نمایشگاه مربوط به بخش پژوهشی می باشد . همچنین بخش حجاب و عفاف نیز از فعالیت های چشم گیری برخوردار است .

الحمدالله استقبال همشهریان و مردم حسینی و مذهبی شهرستان مراغه از نمایشگاه زندگی بهشتی بسیار خوب بوده است و از مردم شریف مراغه کمال تشکر و قدردانی را در این زمینه داریم .

photo_2016-06-28_12-57-25

حاج آقا شما روزانه در موسسه ، افطاری ساده ای ترتیب داده اید . این برنامه چه هدفی را دنبال می کند و هزینه های آن از کجا تامین می شود ؟

بله افطاری ساده بخشی از برنامه موسسه در ماه مبارک رمضان می باشد که با توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد افطاری ساده و تاکید ایشان بر این امر ، اعضای موسسه تصمیم گرفتند که در ماه مهمانی خدا اقدام به تدارک یک سفره ی افطاری ساده به صورت عمومی و همگانی برای همشهریان عزیز کنند ، که موجب فرهنگ سازی در این مورد در سطح شهر می گردد . البته شایان ذکر است که این سنت حسنه در سال های گذشته نیز در موسسه برگزار می شد که این امر تنها شامل اعضای موسسه بود که امسال در اقدامی خدا پسندانه این امر در سطح شهر گسترش یافت .  هزینه های مربوط به افطاری نیز از طریق خیرین شهرستان تامین می گردد .