مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : تقویت بنیه اعتقادی و تبیین فرهنگ اسلامی در جامعه بهترین راهکار برای مقابله با هجمه های فرهنگی غرب است.

Picture-058-400x269به گزارش رصد مراغه،اباصلت فیضی زاده در نشست کرسی آزاد اندیشی دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه افزود : تبیین ریشه ها و زمینه های فساد فرهنگی ناشی از شبکه های ماهوراه ای و نیز توطئه استحاله فرهنگی غرب و نظام سلطه ، نقش مهمی در مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه اسلامی است.
وی اظهار کرد : ایجاد زمینه های لازم برای اقناع و فرهنگ سازی در خصوص مقابله با فرهنگ منحط غرب و شبکه های فاسد ماهواره ای نیازمند عزم عمومی و فرهنگ سازی در سطح جامعه به ویژه با حضور جوانان و دانشگاهیان و دانشجویان است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : تبیین اثار مخرب فرهنگی رسانه های غربی در بین خانواده ها با ترویج سبک زندگی غربی در بین نسل جوان جامعه از راهکارهای اساسی در مقابله با هجمه فرهنگی نظام سلطه است.
فیضی زاده خاطرنشان کرد : عملکرد صدا و سیما به عنوان ابزار مهمی برای مقابله با آسیب های هجمه فرهنگی غرب ، در سال های اخیر مطلوب بوده لیکن تقویت برنامه های فرهنگی ، تنوع بخشی به برنامه ها و نیز تقویت شبکه های دیجیتال ، در این راستا ضروری است.
وی با اشاره به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها تصریح کرد : برگزرای این نشست ها ، به عنوان مطالبه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در دانشگاه ها ، با ایجاد فضای نقدگرایانه و مطالبه گر نقش مهمی در فرهنگ سازی بنیادین در جامعه دارد.