مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: زندگی حضرت زینب (س) دارای درس های بزرگی برای زنان است.

DSC002451-400x238به گزارش رصد مراغه،حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در جمع کارکنان درمانگاه امام خمینی (ره) سپاه مراغه افزود: زنان و دختران به ویژه نسل جوان کشورمان باید در تمام شئون زندگی خود از این بانوی بزرگوار الهام بگیرند تا از راه مستقیم منحرف نشوند.
وی با اشاره به اینکه اسلام و تشیع در کربلا و عاشورا زنده و جاویدان شد، اظهار کرد: دلیل جاودانه شدن کربلا، اقدام‌های روشنگرانه حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع)، پس از واقعه کربلا و ایراد آن خطبه مشهور بود.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه  ادامه داد: حضرت زینب کبری (س) را نماد و الگوی مقاومت و شکیبایی بوده و پیروی از سیره زندگانی بزرگان دین همچون حضرت زینب (س) می‌تواند مسیر درست را در مقابل ما قرار دهد و بهترین الگو را برای سعادت دنیا و آخرت ما ترسیم کند.
حجت الاسلام فیضی زاده افزود: حضرت زینب (س) اسوه‌ای در تمامی ابعاد زندگی هستند و با منش، رفتار متعالی و بی‌نظیر خود به همه جهانیان و آزاداندیشان عالم نشان دادند که در سایه ایمان به خدا و پیروی از ولایت معصومین (ع) می‌توان بر سخت‌ترین مشکلات دنیا فائق آمد.
وی با بیان اینکه بازگویی دقیق و صحیح شخصیت، اندیشه، فکر، سخنان و درس‌های زندگی حضرت زینب (س)، گام موثری در مسیر شناخت واقعی این بانوی گرامی است، بیان کرد: زنان مسلمان اگر حضرت زینب (س) را سرمشق خود قرار دهند و ابعاد مختلف زندگانی و شخصیت ایشان را در امور خود به کار بندند، بر مشکلات به راحتی غلبه خواهند کرد.
آیین ولادت حضرت زینب کبری (س) و جشن روز پرستار با حضور کارکنان درمان گاه امام خیمینی (ره) مراغه و پایوران سپاه ناحیه شهرستان برگزار و سه نفر از پرستاران نمونه این درمان تجلیل شدند.